ale mam cieplutko w moim mieszkanku

Wreszcie sie złamałam i włączyłam ogrzewanie.
A co mi tam, będę o te parę groszy biedniejsza, ale nie będzie mnie bolał przynajmniej kregosłup, który w ciepełku teraz, po ostatnich ekscesach RWY kulszowej szczególnie muszę trzymać, no i nie będzie mnie kręciło w nosie katarzysko.
Coś za coś.
Niestety życie kosztowne jest, nie da się ukryć.
Ale o tym dopiero przekonam się za kilka dni, gdy dotrze do mnie nowy rachunek za prąd, a najpewniej już w tych dniach będzie licznik odczytywany i wyrok wydany.
Tylko dzisiaj rano przeczytałam nowy sondaż, w którym jak się okazuje, największym zaufaniem Polacy (tylko którzy Polacy???) darzą Dudę, Morawieckiego i….Kaczyńskiego.
To oznacza, że im większy szubrawiec i złodziej, ten ma większy posłuch i większe uznanie w Polsce.
Czyli można rzec, jeszcze nadal dobrobyt mamy, skoro bieda nie dała niektórym po plecach.
A może jednak niektórzy liczą na ten cud gospodarczy Morawieckiego, pod tytułem Polski Ład.
Tylko zdecydowanie Unia postanowiła pokazać swoje rogi i powiedziała, nie będziecie przestrzegac praworządnoścu, dostaniecie guzik, a nie pieniądze. I z czego ten Polski ład teraz będzie rząd układał? Które pieniądze będą wkładali do własnych kieszeni? przeciez nie po to jest Polski ład, by się Polacy wzbogacili, im wystarcza ochłapy i….miska ryżu.
Rząd już ma wiele we własnych kieszeniach, ale w miarę jedzenia apetyt rośnie, chcą mieć jeszcze więcej, każdym możliwym sposobem, a ślepa wiara ciemnego ludu zdecydowanie im w tym pomaga.
Oj, słabo coś widzę te przyszłe wybory, jednak szczujnia Kurskiego nadal bardzo sprawnie działa. Prawie pół wiadomosci poświęcone jest Tuskowi, którego wiadomości przedstawiają jako naczelnego wroga Polski, który kłamie, kradnie i jest służalczym niemieckim podnóżkiem.
A ciemnyh Lud niestety w te brednie wierzy,
To nie obecny nieudolny i niekompetentny rząd prowadzi do upadku polską gospodarkę, która jeszcze wciąż dzięki rozwojowi inwestycji przez poprzenie rządy jakoś jeszcze sobie daje radę, jeszcze to wahadlo raz puszczone w ruch działa, ale kiedyś zabraknie tych zasobów i wtedy będzie całkowity KRACH, oczywiście wszystko jest wina Tuska, bo wrócił do Polski i pokazuje prawdę, więc tym samym staje się niebezpieczny dla obecnego rządu i trzeba go jak najbardziej obrzydzić Polakom, co niestety wciąż się Pisowi udaje.
Więc wcale nie będzie mi ich żal, gdy pewnego ranka obudzi się ta durna część Polaków głodna i chłodna, ich przebudzenie będzie bolesne, bo ma być bolesne.
Tylko dlaczego przy okazji cierpieć będą ci, których zabawy starszego pana wcale nie bawią, a wręcz zdają sobie sprawę z czyhającego na Polskę niebezpieczeństwa?????
Niestety (już o tym pisałam) historia pokazuje, że Polacy to durny naród, któremu można każda ciemnotę do głowy włożyc i na tym Pis bazuje.
No cóż, Kościół też dokłada się do nagonki na KO, bo zdfają sobie sprawę z tego, że wraz z końcem rządów Pisu skończy sie ich DOLCE VITA.
Słowa, skąninąd chwalebne, BÓG, HONOR , Ojczyzna zostały wymienione na słowa PIENIĄDZE, PIENIĄDZE, PIENIĄDZE, oczywiście tylko dla tych wybranych, z wyższej półki, reszta to chołota, która moze przymierać głodem, a którą dodatkowo jeszcze podatkami i drożyzną ujarzmią.
I co gorsze, nic nie wskazuje na to, żeby w najbliższym czasie się coś zmieniło.
Kłamstwo goni kłamstwo, a zachwycony lud w łapki klaszcze i woła jeszcze, jeszcze, tylko Kaczynski nas wyzwoli.
Boże, w jakim państwie przyszło mi na stare lata żyć?
Inna sprawa, że opozycja zamiast coraz silniejsza jest coraz słabsza, coraz bardziej podzielona, a to doprowadzi nas do jednego, będzie PRL- BIS przez następne 40 lat.
Naprawde chcecie takiej Polski???
Chcecie powrotu Rosji i biedy, która nas w związku z tym czeka?
Młodzież nie pamięta pustych haków, octu na półkach i paszportu, który był przechowywany nie w domu, a na Milicji, a otrzymanie go graniczyło z łaską rządzących, jak ktos sie nie spodobał, paszportu nie dostał, nie mógł nigdzie poza Polskę wyjechać.
Młodzież nie zna czasów, gdy nie można było ot tak sobie na weekend do Madrytu czy do Paryża wskoczyć.
A teraz na nasze własne życzenie taka własnie nam się Polska szykuje. Koniec studiowania za granicą, wracamy do siermiężnych czasów sprzed 50 lat.
30 procent Polaków tak zadecydowało !!!!!!!!

Za oknem zimno i ponuro, kręgosłup nieco mi się „naprawił”, ale jeszcze boję się wychodzić na zewnątrz, zresztą w jedzenie na razie jestem wciąż zaopatrzona, glodu nie cierpię.
Najważniejsze, że jest mi cieplutko, o czym już na początku wpisu wspominałam.
Zresztą z tego co wiem, w mieszkaniach komunalnych też już ogrzewanie włączyli, czyli nie jestemw walce z chłodem osamotniona .
Podobno ma jeszcze powrócić temperatura nawet około 20 stopni, co prawda nie wiem, czy to prawda, najwyzej wtedy na troszkę wyłącze ogrzewanie i znów go włącze, gdy temperatura znów spadnie. Mam tą wyższosc nad innymi, że sama, w zależności od temperatury na dworze mogę sobie regulować ogrzewaniem.
To tyle na dzisiaj.
Życzę jednak miłego wtorku

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s