a co nowego u mnie????

No nic mamy piątek!
Za oknami szaro buro i chłodno. Ale najważniejsze nie pada ani deszcz ani śnieg.
Jak się czuję? Dziękuję, całkiem dobrze, jak na dwa dni po sczepieniu nawet świetnie.
Może troszkę rączka mnie pobolewa w miejscu szczepienia, ale od tego się nie umiera!!!
Właściwie to jestem zadowolona, ba, nawet bardzo szczęśliwa, że mogłam się w Krakowie zaszczepić, bo znajomi niestety na szczepienie muszą jechać 100 km i mimo że są małżeństwem, nie załapali się na ten sam dzień szczepienia i każdy z nich osobo te 200 km w dodatku dwa razy będzie musiał wykonać.”To po prostu jest skandal, zwłaszcza, gdy dzisiaj słyszałam „piękną mowę” naszego premiera, który zapewniał, że logistyka szczepień jest prowadzona wprost fenomenalnie.
No tak, to nie on te kilometry będzie musiał robić.
Niestety sporo jest takich przypadków, jak ten przeze mnie opisany, ostatnio nastąpiła dziwna migracja, szczególnie emerytów i to nie jak kiedyś za chlebem, tylko za zdrowiem, za szczepionką.
Bo nikt, nawet w starszym wieku nie chce umierać, a niestety nasz rząd nie jest w stanie zapewnić bezpieczeństwa epidemiologicznego, chociaż tak chętnie o tym opowiada bajki.
Opowiada nam bowiem, jak to wspaniale jest w porównaniu z innymi państwami przeprowadzana ta szczepienna akcja, a ja za przeproszeniem nie jestem wcale zainteresowana, co się dzieje w Czechach, we Francji, czy we Włoszech i czy oni sobie dają radę z epidemią, czy nie!!!!
JA MIESZKAM W POLSCE I TO POLSKI RZĄD OBIECAŁ MNIE I WSZYSTKIM POLAKOM, ŻE UCZYNIĄ WSZYSTKO, ŻEBY POKONAĆ KORONAWIRUSA, ŻEBY ZASZCZEPIĆ JAK NAJWIĘCEJ OSÓB.
A tym czasem jest tak: emerycie radź sobie sam, chcesz być zaszczepiony, czyli bezpieczny, sam sobie szukaj miejsca, nawet w odległym mieście, gdzie to NARODOWY PROGRAM SZCZEPIEŃ zaopatrzy cię w odpowiednia porcję zdrowia w postaci szczepionki antywirusowej.
Rząd to akurat ma równo w nosie, oni tylko są po to, by chwalić się swoimi rzekomymi „osiągnięciami”,
które są zerowe przed ludźmi, A ciemny lud łyka te głodne kawałki i ………. całkowicie się już w tym chaosie ginie.
Emeryci niestety potrzebni byli Morawieckiemu przy wyborach prezydenta, wtedy znajdował do nich drogę, pięknie do nich przemawiał, o swojej trosce zapewniał, teraz ma emerytów w nosie,
Rząd połamał zęby już na pierwszej grupie Polaków przeznaczonych do szczepienia, a co będzie z następnymi grupami ludzi? Gdzie, kiedy będą szczepieni i czy w ogóle zdążą się zaszczepić?????

TO JEST JEDEN WIELKI NARODOWY SKANDAL!!!!!!!!!!!
Niestety prawda jest smutna : OBECNY RZĄD NIE MA ŻADNEGO POMYSŁU NA OZDROWIENIE TEJ SYTUACJI!!!
On tylko co raz bardziej brnie w tym swoim bagienku indolencji i pokrywa go sporą dawką bezczelności.
Te wszystkie niedouczone ministry powinni ze skutkiem natychmiastowym odsunięci być od władzy, bo oni nic nie naprawiają, tylko wszystko psują!!!!
Tylko kto ich od tych rządowych stołków odspawa???
Czy widzicie tak skuteczną jedną osobę , czy nawet więcej mądrych ludzi, którzy potrafili by ten proces przeprowadzić?????????
Niby ostatnio Rafał Trzaskowski i Borys Budka próbowali przeprowadzić rozmowy, w których zawarte będą plany odnowy systemu, tylko czy nie porywają się oni z motyką na słońce?
Kaczyński tak łatwo nie odpuści, nie darmo otoczył się zdeterminowanymi, gotowymi na wszelakie świństwa ludźmi, którzy dla utrzymania swoich dóbr gotowi są nawet do rozlewu krwi dopuścić, byleby tylko nadal na stołkach tkwić.
Coraz słabiej to widzę i coraz bardziej jestem przerażona sytuacją w Polsce.
A te codzienne porcje bezczelnych kłamstw, którymi nas te nieudolne ministry na różnych konferencjach karmią, wprost mnie porażają.
Tak jak poraża mnie i nieudolność opozycji, którzy już z góry na pozycjach przegranych siebie postawili, jak i poraża mnie ta garstka durnych Polaków, których entuzjazm na widok obecnej rządzącej kliki jest wprost proporcjonalny do chamstwa, arogancji i szkodliwiej działalności tych u sterów Polski.
Ci pro rządowi ludzie chyba pozbawieni są całkowicie instynktu zachowawczego, są jak skazani na śmierć straceńcy, których siłą umieścili w tonącej łódce, a oni śmieją się, radują i klaszczą w rączki z uciechy, że wokoło piękne kolorowe rybki sobie pływają, nie wierząc, że za chwilę zatoną.

Nie byłam w stanie słuchać tej dzisiejszej ministerialnej konferencji bez szczelnie uśmiechniętych bubków, zapatrzonych w swoje „JA” i nie widzących krzywdy Polakom wyrządzającym.

DOŚĆ TEJ MINISTERIALNEJ PROPAGANDY, KTÓRĄ NAS CODZIENNIE KARMIĄ!!!!
LEPIEJ NIECH ZAMILKNĄ, NAJLEPIEJ NA WIEKI!!!!!


No i miało nie by o polityce, ale…….. znów mnie krew dzisiaj zalała i chociaż nie oglądałam tej konferencji w całości, po prostu wyłączyłam dźwięk i obraz, ale i tak furia we mnie pozostała.

No nic, może doczekamy lepszych czasów.
A na razie przed nami weekend, wiec dobrego odpoczynku życzę.
Podobno w następnych dnach znów ma nieźle śnieżyć???
ZIMA NIESTETY POWRACA!!!!!

Dodaj komentarz