ale sie gryzą !!!!!

Wspaniale, bardzo mnie to cieszy, że chłoptasie za bary się wzięły i nawet do Powszechnego Sądu chcą iść po nomen omen, sprawiedliwość.
To już im ta kacza Sprawiedliwość nie wystarczy????
Pewnie nie, bo Jego Wysokość Kaczor pewnie teraz jest w wielkim dylemacie, którego chłoptasia ma poświęcić i na pysk wyrzucić, bo on teraz jest w takiej sytuacji jak ten osiołek, któremu w żłobie dano. I tu go nęci, i tam go nęci, a tu jakąś pozycję trzeba zająć, żeby tak całkowicie tej swojej wysokości nie stracić.
Nie widzi biedaczek, a może nie chce zauważyć, że jego zdanie już prawie się nie liczy i nawet jeżeli cokolwiek zadecyduje, będzie to tylko sytuacja przejściowa, do następnego zwarcia tylko trwająca, bo już tych zwarć było dosyć sporo w różnych obozach w Prawicę Zjednoczonych i aktualnie zamiast zjednoczenia jest całkowity rozkład.
Bo w chwili obecnej, a właściwie to od pewnego czasu, cała Prawica zamiast sprawami Polski zajęta jest wewnętrznymi rozgrywkami kto, kogo, i z jakim skutkiem na polityczne zaszczyty przeliczonym unieszkodliwi . Tak, unieszkodliwi przeciwnika, bo właściwie każda z tych frakcji zamiast stanowić jedność, o której kiedyś tak szumnie mówili (jeden za wszystkich, wszyscy za jednego) teraz są w stosunku do siebie w bardzo wrogiej opozycji i co rusz po prawej stronie polityki jakaś grubsza afera wybucha, a Wielki Wódz po prostu już nad tym nie panuje.
Z góry wiadomo było, że kiedyś ten nienormalny twór pod tytułem Zjednoczona Prawica kiedyś się rozleci i w domową woje się przerodzi, bo stawka jest spora : scheda po Kaczyńskim.
Tylko taka wewnętrzna wojna przynosi niszczące skutki, i nawet jeżeli nie teraz dojdzie tam do rozłamu, bo jakoś cudem jednak Kaczyńskiemu da się to chociaż trochę opanować, za chwilę znów jakaś następna sprzeczka tam wybuchnie.
I to jest według mnie szansa za zmiany w Polsce, tylko opozycja musi być w tej chwili bardzo czujna i cały czas trzymać rękę na pulsie.
Przysłowie mówi: gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta, a tam jest więcej niż dwóch zwaśnionych przeciwników, właściwie tam wszyscy są ze sobą zwaśnienie, jak widać już nie pomiędzy partiami zawartymi w tym niby przymierzu ale w obrębie poszczególnych występujących tam partii i tę sytuację opozycja musi wykorzystać, by Polska wróciła na tory normalności.
I oby się jej to udało!!!!

A co u mnie?
Coś mi się ostatnio doba poplątała i z dnia robi się noc, a z nocy dzień.
Chyba to już taka rodzinna tradycja, czy co?
To znaczy o godzinie 17 -18 jestem taka śpiąca, że ozy zapałkami podpieram, żeby cokolwiek oglądać na telewizjonie, czy na internecie, a gdy potem, koło 22 wskakuję do łóżka…sen robi sobie Frrrrr i noc z głowy.
Dzisiaj na przykład „balowałam” do 5 rano.
Co robiłam: coś tam oglądałam na Netflixie, potem wstawałam, piłam wodę, herbatę (nie, kawę dopiero o 4 rano wypiłam), jadłam ….śniadanie, chrupałam jabłuszko i tak do 5.30 mi zeszło.
Zasnęłam wreszcie snem błogim, a gdy otworzyłam oczy, na zegarze było już południe.
Ale muszę jakoś te sytuację opanować, bo tak się nie da po prostu żyć, noc jest do spania a dzień do działania!!!
Więc działam sobie teraz, już całkowicie wyspana na przykład na blogu i serdeczności na sobotę posyłam.
Przyznam, że jestem nieco zawiedziona, bo podobno miał padać śnieg, a tu całkiem fajnie jest za oknem, przynajmniej sucho. Może jakiś mały spacerek???? Tylko gdzie tu iść, na Park jest raczej za chłodno.
Poczekam do wiosny.
Nawet Pogodynkom w tej Polsce nie można wierzyć!!
Najlepszego

Jedna myśl w temacie “ale sie gryzą !!!!!

  1. Ela Kos 6 lutego 2021 / 22:15

    Osiołek, któremu w żłoby dano, jak wiadomo zdechł z głodu.

    Polubienie

Dodaj komentarz