Głosowałam…

Spełniłam obowiązek obywatelski.

Zagłosowałam na P.O.     

Zobaczymy co z tego wyniknie……

Miejmy nadzieję,że coś na lepsze w Polsce się zmieni.

Chociaż trudno powiedzieć,czy nawet tym następnym politykom można wierzyć?

Czy to nie tylko są obietnice przedwyborcze,a potem dowiemy sie,że nic nie da się zmienić bo

1…..

2…….

30……

100…..

100000022200……..

Ponowny punk

Hihi,znowu ze mnie zrobił się rudy punk.

Naprawdę o wiele lepiej czuję się w takiej fryzurze.

Nawet nogi mnie mniej bolą…..

Co mają nogi do fryzury nie wiem,ale fakt jest faktem.

Chyba znowu odmłodniałam……

Oczywiscie jestem po imprezie pożegnalnej.

Było bardzo sympatycznie,siedzielismy w ogrodzie,gdyż pogoda wspaniale dopisała.

W momencie,gdy moj pożegnalny "czarny las" wjechał na stół wszyscy podeszli do mnie i życzyli mi miłej emeryturki-dostałam słoneczniki w wazonie i fajny gif-popielniczkę z wkiprowanym weń petem,z napisem "nie bądź samobójcą,nie pal".

A potem było już drinkowanie i wspaniałe grilowanie.

Szkoda,że impreza skończyła się dosyć wcześnie,ale przyznam,że ostatni drink nieco juz mnie zbił  z nóg ……

No cóż,w końcu kiedyś jest i pora na fun………