8 myśli w temacie “Pożegnanie

  1. annapisze19 25 sierpnia 2022 / 15:17

    Ewuniu, tak żal żegnać się zbyt wcześnie. Będzie mi bardzo brakowało Twego dowcipu, ostrego języka we wpisach, wspaniałego, trafnego opisu rzeczywistości. Nie żegnam się z Tobą, mówię do widzenia za Tęczowym Mostem, gdzie wszystkie się kiedyś spotkamy 🌹🌹🌹

    Polubienie

  2. joanna55343 28 sierpnia 2022 / 20:47

    O Boże…. Serdeczne wyrazy współczucia.

    Polubienie

  3. maryla 2 września 2022 / 22:34

    Żegnaj Ewo Koleżanko ze szkolnej ławy, będę o Tobie pamiętać. Maryla

    Polubienie

  4. Borkos4 3 września 2022 / 22:46

    Bardzo przykro.
    Wyrazy współczucia i do usłyszenia gdzieś kiedyś.
    Mimo że nigdy nie poznałem osobiście i nie słyszałem osobiście to przez kilka lat jako obcy człowiek poznałem wiele osobistych tajemnic Ewuni która mimo wszystko była mi biska. Znaliśmy się tylko z gry ale mimo dużej różnicy wieku bo była w wieku mojej mamy świetnie się rozumieliśmy.
    Świeć Panie nad jej dyszą i życzę Jej żeby spotkała wszystkich bliskich o których kiedyś mi pisała.

    Polubienie

  5. radocka 4 września 2022 / 16:05

    Zaglądałam co jakiś czas, szczerze mówiąc, bez wielkich nadziei. Pani Ewa szczegółowo opisywała wszystkie dopadające ją dolegliwości i było ich coraz więcej i więcej…
    To kolejna osoba, która zaczynała na Bloxie, a potem, kiedy Bloxa zamknięto, przeniosła się tutaj. Towarzystwo nasze się rozproszyło, poznikało. Teraz na kolejnych blogach pojawiają się notki o pogrzebie. Jakie to ważne zdążyć dać komuś zaufanemu dostęp do bloga, żeby go domknął. I tak ciało znika, ale duch krąży w wirtualnej przestrzeni w postaci zapisanych słów. „Nie wszystek umrę” nabiera dzięki wynalazkowi internetu nowego znaczenia.
    Pa, Bloxerko…

    Polubione przez 1 osoba

    • joanna55343 5 września 2022 / 14:24

      Ładnie powiedziane. Będzie brakowało Pani Ewy….

      Polubienie

Dodaj komentarz