NO TO SIĘ ZACZĘŁO !!!!!

 

GDY DZWONECZEK SIĘ ODEZWIE

BIEGNIEMY DO SZKÓŁKI

BY SIĘ UCZYĆ RÓŻNYCH RZECZY

PRACOWAĆ JAK PSZCZÓŁKI

 

Tak, tak, wakacji już niestety nadszedł kres.

Pierwszy dzwonek zazwyczaj dzwoni 1-szego września, w tym roku 1-szy wrzesień wypadł w sobotę,więc
automatycznie dzieciaki miały jeszcze o te dwa dni wakacje przedłużone.
Ale koniec  tego dobrego, szkolna ława już czeka….

Wczoraj nasze  dzieciaczki powróciły już definitywnie z wakacji, jeszcze ostatnie dni  dziewczynki spędzały w Zawoi, a Zojka na jakimś obozie młodzieżowym.
Od razu dom się ożywił, już zakończyła się ta przyjemna dla moich uszu cisza. Dom zaczął rozbrzmiewać gwarem, krzykami, kłótniami między dziewczynkami, czyli wróciła codzienność.

A dzisiaj od rana ruch w domu, mimo, że wszystko było już wczoraj przygotowane, ale to przecież normalne przed wyjściem do szkoły.
No i wszyscy biednej naszej pierwszoklasistce Mii śpiewamy:

„Dostał Jacek elementarz, ale mina uśmiechnięta
Hejże hej, hejże ha elementarz Mia ma :-)”
Chociaż czy teraz pierwszaki używają jeszcze  elementarza jak ongiś?
Oj pamiętam, pamiętam ten mój pierwszy podręcznik, w którym  czytałam, że Ala ma Asa, a Ola ma kota.

Ja już pierwsze wyjście do pracy po urlopie mam za sobą i te pierwsze godziny w pracy też, dzisiaj co prawda dzieci za długo w szkolnych murach nie pozostaną, jeszcze będą traktowani lajtowo, ale sprawa będzie w kolejnych dniach się rozwijać. Biedaczki 😦

A ja wczoraj oglądałam program na Polsacie : Must be the music. Czekałam na występ  grupy muzycznej mojego chrześniaka Ksawra , Camero Cat, Byłam zachwycona ich występem, Kora, która była w jury była też zachwycona i nie pozwoliła potem na żadne złe zdanie o tej grupie.Dostali głosy : trzy razy tak, niestety raz nie, pan Adam  był nieco zawiedziony ich występem, spodziewał się większego show, ale został w sumie zagłuszony przez innych jurystów ( w tym właśnie Kory).
Jeżeli ktoś jest zainteresowany  piosenką , którą wczoraj została zaprezentowana  – Show Time – proponuję oglądnąć ją
na YouTube : http://www.youtube.com/watch?v=kK1csiHj-cA,
I z czego jeszcze się cieszę: Otóż  od dzisiaj wracają na ekrany telewizorów moje ulubione seriale : Klan, M jak miłość, Na dobre i na złe. Hotel 52 – będzie nareszcie co oglądać, a nie tylko te powtórki i powtórki.
Wchodzi też na ekrany TVN nowy serial Lekarze, coś a’la Na dobre i na złe -oglądałam już pierwszy odcinek ma Ipli, czy ja wiem, czy przebije ten serial ze szpitalem w Leśnej Górze?, zobaczymy, ale nie sądzę, a może przez te kilka lat przyzwyczaiłam się po prostu do aktorów w moim ulubionym serialu występujących???.

No to trzymajcie   się ciepło moje kochane uczniaki, przed wami ciężki, szkolny rok, pełny potu i nauki.
A wszystkim innym  życzę miłego tygodnia