zapytanie

Przepraszam, czy mamu juz listopad, czy to jeszcze ciągle lipiec?

Co prawda nie jestem na urlopie, ale mi deszcz też bardzo przeszkadza !!!!

Dzisiaj mimo parasolki wrócilam wieczorem  do domu całkiem mokra.

Brrrrr

na ponury dzień

Pora na rozjaśnienie uśmiechem nieco ten pochmurny dzionek

                  

 Do sklepu z militariami wpada zdenerwowana kobieta i woła

– proszę o pistolet i to najlepiej odrazu nabity

  potrzebuje pani do obrony ? – pyta sprzedawca  

do obrony to ja sobie dobrego adwokata wezmę, ale nieco później     

                   

Rozmawia dwóch przyjaciół:

– wiesz, miałem już dosyć jedzenia gulaszu ze słoika i chodzenia w pogniecionych koszulach, więc ożeniłem się

– ciekawe,  bo ja z tego samego powodu  się rozwiodłem – mówi drugi

                    

Zakochany mężczyzna pyta swoją wybrankę:

– czy mogłabyś wyjść za mąż za głupka, gdyby miał dużo kasy??

–  to zależy od tego, ile masz na koncie

              

Kolega pyta kolegę:

–  czy Twoja córka przedstawiła Wam już swojego narzeczonego?

–  on jest bardzo nieśmiały, odwiedza ją tylko wtedy, jak nikogo z nas nie ma w domu

              

– Ile powódka ma lat?

– Trzydzieści trzy proszę Wysokiego Sądu

– przecież trzy lata temu powódka mówiła to samo

– Bo ja nie zmieniam zeznań

             

Proste

 

Złe samopoczucie może być zawsze dobrym "excuse" do niepodejmowania pewnych  decyzji.

Taka mała ucieczka we własną skorupę i już ma się święty spokój.

Można i tak…..

A ja niestety ze skorupy wyjść muszę w deszczową rzeczywistość i iść na przód, przed siebie, w zapracowany świat.

Oh, lipiec daje w kość, biedni Ci urlopowicze, oj biedni…….