PODZIW!!!!!!!!!

16 ( złotych) x30 (dni) =480( złotych miesięcznie)x12 (miesięcy) =5760 złotych rocznie.

Tyle Maciek, mój siostrzeniec zaoszczędzi rzucając od wczoraj nałóg nikotynowy.

Naprawdę jestem pełna podziwu.

Jego żona,Ela specjalnie pojechala po  zamykany słój na te pieniądze, Maciek rano wrzuca do niego  8 zł, popołudniu drugie 8 zł ( tyle wydawał dziennie na 2 paczki papierosów) + opanował jeszcze nałóg totolotkowy, czyli 40 zł co sobotę.

Ho ho, naprawdę bogacz z niego za rok będzie, dopiero on, Ela i dziewczynki będą mialy wspaniałe następne  wakacje..

Obliczyłam, ile mnie by kosztowała taka przyjemność niepalenia.

To znaczy nie tyle kosztowała, a  ile bym zaoszczędziła.

Półtorej paczki dziennie ( tak mniej więcej) czyli 12 zł x 30 dni to jest 360 złotych x 12 miesięcy  = 4320 złotych.

Też fajna sobie sumka.

Więc postanowilam rzucić palenie i…wytrzymałam całe 2 godziny bez papierosa.

Kurcze, nie mam silnej woli.

Na to konto ( nie palenia, oczywiście) zjadlam 500 ml lodów Gyros ( pyszne były,o smaku malagi z rodzynkami), więc dzisiaj poleglam na każdym froncie, ani odchudzanie, ani niepalenie, ej,

jestem poprostu B E Z N A D Z I E J N A !!!!!!!

Chwila zastanowienia

 

                                       8 1 D D M W D B – Z

      

Zastanawiam się, jak wygląda życie z osobą obok???

Znosić cale dnie ( i noce) fochy drugiej osoby??? –  to  zdecydowanie nie dla mnie.

Na szczęście życie zaoszczędziło mi tych wątpliwych przyjemności.

A może poprostu nigdy nie trafiłam na odpowiedniego faceta?????

A może jednak nie należy z siebie wszystko dawać, bo w ten sposób przyzwyczajamy drugą osobę tylko do brania, a jak się raz powie NIE, odrazu jest obraza majestatu !!!!

Dostałam ostatnio sms o treści :" Prędzej wypijesz wody całego morza, aniżeli poznasz charakter kobiety" – przysłowie ludowe.

Hm. polemizowałabym z tą madrością, czy to ma znaczyć, że charakter mężczyzn jest bardziej przejrzysty?

Nie powiedziałabym, to urodzeni EGOIŚCI, zwłaszcza Ci w bardzo dojrzałym już wieku.

Dziewczyny! radzę Wam dobrze, NIE WYCHODŹCIE ZA  (ten) MĄŻ.

A może to przestawię obrazowo????

Para jeszcze nie zaślubiona idzie drogą, on do niej  czule mówi

– Kochanie, uważaj, kamyczek pod Twoją stópką

Rok  po ślubie  na tej samej drodze on mówi :

– Ale gapcia z Ciebie, tu są kamienie, uważaj

Kilka lat po ślubie:

– Musiałaś wejśc na te kamienie!!!!

Kilkanaście lat po ślubie ( wciąż na tej samej drodze)

– do cholery jasnej, jaka z Ciebie łamaga, aż wstyd z Tobą gdzieś wychodzić, bo ciągle się o coś  potykasz!!

SAMO ŻyCIE !!!!!!!!

A moje życie w chwili obecnej jest bardzo prozaiczne, czyli codzienność, praca, praca, praca.

A za oknem znów piekielna temperatura, zaduch  od rana nic dobrego (chyba) nie wróży.

No dobra, kawa już wypita, teraz pora na……..