c.d.

A gdyby przypadkiem jakaś SOLENIZANTKA – ANIA tutaj zawitała

załączam dla niej specjalne życzenia, przede wszystkim pogody ducha i wiele wiele uśmiechu

I dla Niej specjalnie dołączam królowa kwiatów, taką uśmiechnietą, jak dzisiejsze policzki Solenizantki….

                         

zmiana planów

 

                                                   73  D  D  M  W  D  B – Z

                    

Dzisiaj zmiana planów w związku z imieninami mojej Siostry.

Zaraz po pracy w Kalmarze ( trochę krótszej??) jadę do niej na imieninowe party.

No tak, więc o te kilka dni wcześniej niż zamierzałam, muszę pomyśleć o kupnie  dla niej prezentu.

Wydawało mi się, że nie mam żadnego pomysłu, ale… ten nagle pojawił się wczoraj, w drodze powrotnej do domu.

Tak, to jest GOOD IDEA !

To idę realizować plan, potem szybciutko kupić muszę drugi prezent dla Ani z Kalmara, potem tup tup ma Żabiniec i szybko do rybek, bo bezemnie tam życzeń solenizatce nie mogą złożyć ( no, przynajmniej raz jestem tam n a p e w n o  nieodzowna )

A wieczorem słodkie party – podobno ma być bardzo pogodnie i juz nawet z tą termperaturą około 30 stopni się zgadzam.

Bo co to za party na tarasie bez pogody??

Bo w domu nie ma tej letniej  atmosfery przecież …

No to lecę……