Dzisiaj 23 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

 

Kto z Was Gra? Ja na pewno!!!!
Dzisiaj gramy dla „Dla podtrzymania wysokich standardów leczenia dzieci na oddziałach pediatrycznych i onkologicznych oraz godnej opieki medycznej seniorów”.
Oj będzie się działo!!!!!

Nie słucham złych podszeptów niektórych zazdrośników i nieudaczników z prawicy.
Nie chcą, niech nie płacą, ale gdy przyjdzie pora, że kiedyś oni sami, lub ich dziecko, czy ktoś z seniorów rodziny będzie miało wybór skorzystania z urządzeń, czy innych medycznych przedmiotów zakupionych przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy niech popatrzą na namalowane tam serduszko i niech głośno  i honorowo powiedzą lekarzom i personelowi medycznemu: nie miałem, czy nie miałam serca, aby wrzucić do puszki nawet ten przysłowiowy grosz, lżyłam Wielką Orkiestrę, opowiadałam brednie wyssane z palca  i teraz wiem, że żadna pomoc z ich strony mi się nie należy!!!!
I dalej będę bardziej wredna, leżąc kiedyś w szpitalu  na przeciw  odleżynowym materacu z satysfakcją będę patrzeć, jak ci oportuniści będą męczyć się na zwyczajnych siennikach, uwierających ich w plecy i  w cztery litery. Niech mają za swoje, skoro dzisiaj siano mają w głowie, niech na sianie, w niekomfortowych warunkach sobie pochorują. Na to na pewno zasługują. No chyba, że wtedy swój honor schowają do kieszeni i będą udawać wielkich propagatorów Orkiestry Świątecznej, ot takie małe oszustwo ich sumienia, o ile w ogóle go  jeszcze posiadają.
Może ktoś powie, że moje podejście do sprawy jest  nie ludzkie, ale czy ich postępowanie jest ludzkie? Czy można kogoś bezprawnie oskarżać, zwłaszcza gdy chcą oni nieść pomoc dla dzieci i chorych seniorów???
No dobra, zgadzam się,  nieco przesadziłam, ale złość mnie wielka ogarnia na tych bezmyślnie bzdur  powtarzających za innymi „mongołów”
Wiem, że ideą Owsiaka jest pomagać wszystkim, nawet tym niewiernym, niech tak będzie.
Wiem, że jest wiele osób biednych, dla których wydanie nawet złotówki jest wielkim problemem i nie o nich dzisiaj piszę. Zresztą prędzej zapłacą właśnie ci, których tych pieniędzy nie mają, bo rozumieją , jak potrzebna jest komuś pomoc, tak samo, jak rozumieją to ludzie wrażliwi na czyjeś nieszczęście.
A może kiedyś właśnie mi ta pomoc będzie potrzebna?
Pisze o tych, którzy dzisiaj ulegają jakiejś mani rozsiewanego zła i plugawego języka nienawiści i pomówień. Wszak znamy to, niejednokrotnie przerabialiśmy to, że Polak Polakowi wilkiem jest.
I powtarzam za Owsiakiem : Nie chcesz, nie płać, ale nie przeszkadzaj innym dobrze się bawić, zbierać datki i o godzinie 20-stej puszczać światełko do nieba.!!!!
Niech ci malkontenci siedzą sobie w kącie i mają wszystkim za złe, to jest ich wybór.

Dzisiaj odbywa się w Paryżu wielki  ogólnoeuropejski marsz przeciwko terroryzmowi.
Trochę się obawiam, żeby ten marsz nie skończył się tragedią…

Miłego świętowania tej (przynajmniej w Polsce) radosnej niedzieli.

P.S. Jest godzina 6.45 rano, a mnie jeszcze nie udało się zasnąć 🙂